×

Bibliotheek

Keer terug

Aandachtspunten bij gebruik van Mobiele Integratie

  • Aantal buitenlijn : voor elk binnenkomend en afgehandeld gesprek via het telefoonsysteem worden 2 gesprekskanalen gebruikt; één voor het inkomende en één voor het uitgaande gesprek. Maakt elke medewerker voortdurend gebruik van mobiele integratie, moet u rekening houden met uw capaciteit van uw buitenlijnen dat deze niet stropt.
  • Gesprekskosten : Zonder ‘flat fee’ betaalt u voor oproepen van kantoor naar mobiel altijd extra per gesprek.  De meeste operatoren bieden u echter op vandaag een flat fee mogelijkheid waardoor u dit geen meerkost oplevert.
  • Snelheid van werken : intern bellen gaat efficiënter en sneller via een dect systeem dan met gsm toestel. Daartegenover staat natuurlijk wel dat u met een GSM niet gebonden bent aan de bedrijfslocatie.

Nieuws

Alle nieuws

Licom scoort internationaal project voor groep Quadrant

Lees meer

Panasonic lanceert Mobile Softphone

Lees meer

Boss Paints kiest Licom als partner voor nieuwe callcenter en telefonie omgeving

Lees meer
Back to Top
×

AanmeldenMet uw persoonlijke gegevens