×

Bibliotheek

Keer terug

Aandachtspunten bij gebruik van Mobiele Integratie

  • Aantal buitenlijn : voor elk binnenkomend en afgehandeld gesprek via het telefoonsysteem worden 2 gesprekskanalen gebruikt; één voor het inkomende en één voor het uitgaande gesprek. Maakt elke medewerker voortdurend gebruik van mobiele integratie, moet u rekening houden met uw capaciteit van uw buitenlijnen dat deze niet stropt.
  • Gesprekskosten : Zonder ‘flat fee’ betaalt u voor oproepen van kantoor naar mobiel altijd extra per gesprek.  De meeste operatoren bieden u echter op vandaag een flat fee mogelijkheid waardoor u dit geen meerkost oplevert.
  • Snelheid van werken : intern bellen gaat efficiënter en sneller via een dect systeem dan met gsm toestel. Daartegenover staat natuurlijk wel dat u met een GSM niet gebonden bent aan de bedrijfslocatie.

Nieuws

Alle nieuws

Licom zoekt bijkomende Field Service Engineers

Lees meer

Guislain museum Gent in zee met Licom voor hun nieuwe telefonie oplossing

Lees meer

Ook Stad Ronse gaat samenwerking aan met Licom voor hun nieuwe telefonie omgeving

Lees meer
Back to Top
×

AanmeldenMet uw persoonlijke gegevens