×

Call center oplossingen

Licom biedt een software totaal oplossing voor uw callcenter of contactcenter. Gaande van een toepassing voor twee agenten tot een oplossing voor honderden gebruikers. Het professioneel afhandelen van zowel inbound als outbound telefoonverkeer, staat centraal. We vertrekken steeds van een basispakket en deze wordt getuned naargelang de specifieke wensen en behoeftes van de klant.  

Call center oplossingen

Functionaliteiten

  • Integratie met meerdere databases is mogelijk.    
  • Velden, scripts en workflows kunnen gemakkelijk via de web interface aangemaakt en naar de agenten gestuurd worden.
  • De bijgeleverde supervisor module zorgt ervoor dat de supervisor binnen het call center continu een overzicht heeft van de agenten en kan bijsturen waar nodig.

 

Voordelen

  • budgetvriendelijke oplossingen
  • zelf scripten aanmaken
  • in en outbound mogelijkheden
  • webinterface voor het beheer
  • opvragen statistieken

Hieronder vindt u enkele filmpjes die u de eenvoud van deze applicatie demonstreren. 

 

Contacteer ons voor meer info of een offerte.

 

Bekijk dit filmpje voor een complete productbeschrijving van de Fidelity call center oplossing

Back to Top
×

AanmeldenMet uw persoonlijke gegevens