×

Helpdesk

Servicecontracten

 

Wij weten hoe belangrijk telecommunicatie voor u is. U kan zich niet veroorloven onbereikbaar te zijn, om welke reden dan ook!  Om dit te garanderen kan Licom u een extra zekerheid aanbieden onder de vorm van een Service Overeenkomst.

Dit zijn de type verschillende Service Overeenkomsten:

  • Bronze  (standaard & kosteloos)
  • Silver
  • Golden

 

De Silver en Golden Service Overeenkomst bieden u als klant volgende voordelen:

  • Voorrang bij telefonische bereikbare helpdesk
  • Gratis remote interventies
  • Gegarandeerde responstijd van 4 of 8 werkuren bij hoogdringende pannes (afhankelijk van het type contract Silver of Gold)
  • Binnen het operationeel houden van uw systeem zijn alle kosten van werkuren, verplaatsing en wisselstukken inbegrepen + kosteloze vervanging van telefoontoestellen en onderdelen
  • Verlenging van de garantie van apparatuur gedurende de contractperiode
  • Jaarlijkse update van de firmware


Voor verdere toelichting over de Service Overeenkomsten, contacteer ons.

Nieuws

Alle nieuws

Primoris vergadert voortaan met StarLeaf

Lees meer

Pleegzorg West Vlaanderen gaat samenwerking aan met Licom voor VoIP

Lees meer

Gemeentebestuur Staden kiest voor Licom

Lees meer
Back to Top
×

AanmeldenMet uw persoonlijke gegevens