×

Testimonials

U vindt een aantal referenties op deze pagina. Contacteer ons voor meer info over referenties in uw sector.  

Marlex Advocatenkantoor

Marlex Advocatenkantoor

vergadert voortaan met professionele videoconferentie apparatuur van Lifesize.

"Er is een breed scala aan video-conferencingdiensten beschikbaar op de markt en die variëren sterk in prijs . Licom hielp ons bij de keuze om het systeem te vinden dat het beste past bij onze behoeften.
Het Lifesize Videoconferencing syteem is afgestemd op de noden van ons kantoor, zonder een overkill aan functionaliteiten en het daarbij horend hoge prijskaartje.
Momenteel gebruiken we het videoconferencing systeem vooral voor meetings met onze klanten en externe partners."

Gregory Vermaercke, vennoot

Videoconferencing testimonial

Madsen

Madsen

centraliseert internet en telefoonlijnen van meerdere vestigingen en communiceert nu efficiënter en voordeliger via een hosted telefoonoplossing.

"Met onze behoeften en een beperkt aantal toestellen over meerdere vestigingen, is Cloud - of Hosted - telefonie, de ideale oplossing.  We weten nu waarvoor we betalen. Het beheer van de hosted telefooncentrale doe ik zelf via een webinterface. Via dit online platform, heb ik volledige controle over de werking van onze telefonie. Een overzicht van alle oproepen of het instellen van een antwoordapparaat. Het kan nu allemaal zonder onnodige verplaatsingen."

Bart Verté, ICT Manager

Testimonial hosted telefonie Madsen

Opel Garage Degroote

Opel Garage Degroote

verlaagt abonnements- en gesprekskosten met VoIP-technologie en optimalisatie van telecomoperator diensten.

"Een VoIP communicatiesysteem met Unified Communications voor beide vestigingen bleek een heleboel voordelen te hebben. Niet enkel de bereikbaarheid en efficiëntie nam merkbaar toe, bellen tussen de vestigingen is nu ook kosteloos.
Door het gebruik van Unified Communications en een koppeling met het boekhoudprogramma, zijn de medewerkers de klanten nog beter en sneller van dienst. Zien wie er belt nog voor de oproep beantwoordt wordt. Een gedeeld adresboek. Beschikbaarheid van collega’s raadplegen alvorens door te verbinden. Een greep uit de functionaliteiten die ons niet enkel tijd besparen maar ook zorgen voor een betere klantenservice."

Joost Degroote, zaakvoerder

Garage De Groote

Diensten aan Huis

Diensten aan Huis

optimaliseert telefonie over 32 vestigingen met een Panasonic multi-site VoIP opstelling

’Snel en efficiënt werken met 32 kantoren, 3.000 medewerkers en 20.000 klanten?
Automatiseren en optimaliseren is hier van cruciaal belang. Ook wat telecommunicatie betreft. De door Licom geïmplementeerde telecom oplossing, ondersteunt perfect wat wij wilden bereiken. Wij kennen onze business en Licom is telecom specialist. Deze cocktail en de goede samenwerking resulteerde in een succesvolle implementatie.’

Peter Theuwis, ICT verantwoordelijke

Diensten aan Huis

Groep Valcke

Groep Valcke

Optimaliseert telefonie met een gecentraliseerd VoIP systeem

’Het veelvuldige internationaal telefoonverkeer tussen de vestigingen was zeker een belangrijk aandachtspunt.  Door het installeren van een VoIP telefoonsysteem worden de gesprekken tussen de verschillende vestigingen, met de daaraan verbonden kosten, compleet teruggevoerd.   Dus naast de betere bereikbaarheid en efficiënter werken, ook eendrastische besparing op telefoonkosten als resultaat’

Laurent Valcke, zaakvoerder en uitbater van Valcke Bowling centers.

Testimonial Groep Valcke

Beltrami

Beltrami

Reduceert internationale gesprekskosten met Multi-site VoIP platform

‘Sinds de overstap naar het VoIP platform zijn onze internationale kosten tussen de diverse vestigingen zo goed als onbestaand. Een uniform nummeringsplan werd uitgewerkt, waardoor iedereen meteen weet welk nummer moet gevormd worden om een collega op een andere site te bereiken. De investering betaalt zich op die manier snel terug. ‘
Peter Silverans, ICT Manager

Beltrami

Quadrant

Quadrant

Opteerde voor de persoonlijke aanpak van Licom

’In januari 2009 contacteerden we Licom voor de implementatie van een nieuwe telefooncentrale. Onze behoefte-analyse zijn we overwegend vanuit een kostenoogpunt gestart. De markt van leveranciers is breed. Bij Licom hadden we echter onmiddellijk het juiste gevoel. Hun persoonlijke aanpak, maakt de communicatielijnen korter.  Het resultaat; een vlotte support en vragen worden sneller beantwoord. Licom,  niet zomaar een leverancier, een echte partner in telecom.’

Lieven Struyve, IT manager Quadrant EPP

Quadrant

Haven van Gent

Haven van Gent

Kiest voor flexibiliteit en SIP trunking

Haven Van Gent maakte de keuze voor Licom en een SIP ondersteunende telefooncentrale.  Door het gebruik van SIP trunking te combineren met de Panasonic TDE600, werden traditionele ISDN lijnen overbodig.  Voor alle inkomende en uitgaande gesprekken, steeds de juiste capaciteit aan verbindingen. Met lagere kosten op infrastructuur, besparingen op gesprekskosten en betere bereikbaarheid als voornaamste voordelen.  De IP telefoon toestellen en SIP vergader telefoons zorgen bovendien voor flexibiliteit, doordat ze niet gebonden zijn aan 1 werkplaats of vergaderruimte.

PorthOfGhent

Nieuws

Alle nieuws

Licom zoekt bijkomende Field Service Engineers

Lees meer

Guislain museum Gent in zee met Licom voor hun nieuwe telefonie oplossing

Lees meer

Ook Stad Ronse gaat samenwerking aan met Licom voor hun nieuwe telefonie omgeving

Lees meer
Back to Top
×

AanmeldenMet uw persoonlijke gegevens