×

Publieke sector

Vandaag de dag delen we telefonie oplossingen op in:

  • hybride en VoIP oplossingen, die binnen het bedrijf geïnstalleerd worden. 
  • "Cloud" oplossingen of de zogenaamde hosted telefonie. Hierbij heeft u geen eigen telefooncentrale meer nodig, maar maakt u gebruik van de internetverbinding van een telecom provider.  

Elke opstelling heeft specifieke voordelen.  Licom evalueert uw situatie en telecom behoefte,  om u het meest optimale systeem voor te stellen.

Hybride telefooncentrale

Wat is een Hybride telefooncentrale?

Met een Hybride telefoonsysteem kan u gebruik maken van traditionele digitale, analoge en VoIP telefoontoestellen.  De mogelijkheid om over te schakelen van digitaal naar VoIP, betekent dat u te allen tijde elke richting uit kan.  De functionaliteiten zijn identiek als bij het gebruik van een integraal VoIP platform. Enkel het aansluiten van de toestellen verschilt.  Digitale telefoontoestellen worden rechtstreeks verbonden met de telefooncentrale.  Bij VoIP wordt telefonie over het data netwerk gestuurd.

 

Voordelen

  • "Future proof" en kostenbesparend. Nu opteren voor digitaal en later uitbreiden naar VoIP.   Geen verloren investeringen bij migratie.
  • U belast uw netwerk niet met telefonie. Bij netwerkproblemen wordt uw telefonie niet beïnvloed.
  • Recuperatie bestaande toestellen. Digitale toestellen van uw vorig Panasonic systeem worden geïntegreerd. Bouw op eerdere investering, in plaats van ze verloren te laten gaan. 
  • Eigen beheer.

 

Voor wie?

Een Hybride telefooncentrale is ideaal voor organisaties die digitale toestellen van een voorgaande generatie wensen te integreren.   Organisaties kunnen met een Hybride telefooncentrale ook bewust kiezen om telefonie en data volledig gescheiden te houden en geen telefonie over het computernetwerk te sturen.  

Hybride systemen zijn er van 2 tot 1.024 gebruikers.

Back to Top
×

AanmeldenMet uw persoonlijke gegevens