×

Testimonials

Opel Garage Degroote

verlaagt abonnements- en gesprekskosten met VoIP-technologie en optimalisatie van telecomoperator diensten.

"Een VoIP communicatiesysteem met Unified Communications voor beide vestigingen bleek een heleboel voordelen te hebben. Niet enkel de bereikbaarheid en efficiëntie nam merkbaar toe, bellen tussen de vestigingen is nu ook kosteloos.
Door het gebruik van Unified Communications en een koppeling met het boekhoudprogramma, zijn de medewerkers de klanten nog beter en sneller van dienst. Zien wie er belt nog voor de oproep beantwoordt wordt. Een gedeeld adresboek. Beschikbaarheid van collega’s raadplegen alvorens door te verbinden. Een greep uit de functionaliteiten die ons niet enkel tijd besparen maar ook zorgen voor een betere klantenservice."

Joost Degroote, zaakvoerder

Garage De Groote

Nieuws

Alle nieuws

Licom zoekt bijkomende Field Service Engineers

Lees meer

Guislain museum Gent in zee met Licom voor hun nieuwe telefonie oplossing

Lees meer

Ook Stad Ronse gaat samenwerking aan met Licom voor hun nieuwe telefonie omgeving

Lees meer
Back to Top
×

AanmeldenMet uw persoonlijke gegevens