×

UC voor desktop gebruikers

Met de Go Connect client van Panasonic beschikt u over een krachtige UC tool.   De applicatie draait ongestoord op de achtergrond en wordt met een simpele muisklik opgeroepen.  U beschikt hiermee over een applicatie die het maximale gebruik uit uw telecom systeem haalt en uw medewerkers vlotter en efficiënter laat samenwerken.

UC voor desktop gebruikers

Functionaliteiten

  • Click to dial
  • Integratie met Google, Outlook, SAP, Navision,…
  • Gesprekken historiek
  • Presence management
  • Chat functie
  • Integratie met smartphone

 

 

 

 

 

 

  • Go Connect Office
    Alle functies die u nodig hebt met een simpele muisklik  : click to dial, doorschakelen, in wacht zetten, pick up, chat, presence…  Dit met Outlook en Google integratie. Een inkomende oproep wordt op die manier via Google Places herkend en u krijgt de identificatie van de oproeper vanuit Google places.
    De applicatie draait zowel onder Windows als Mac
  • Go Connect CRM
    Deze versie gaat nog iets verder dan de gewone Office versie en zorgt ervoor dat er een integratie opgezet wordt tussen uw ERP/CRM pakket en uw telefooncentrale.
    Maw bij een inkomende oproep gaat uw systeem automatisch een herkenning vinden met uw bedrijfssoftware en krijgt u een pop up van de info van de beller.

Hieronder vindt u een overzicht van de mogelijke integraties die kunnen opgezet worden. Wordt uw ERP of CRM applicatie niet vermeld, geef ons dan een seintje. We bekijken voor u de mogelijkheid.

 

 

Contacteer ons voor meer info of een offerte.

Back to Top
×

AanmeldenMet uw persoonlijke gegevens