Servicecontracten
Wij weten hoe belangrijk telecommunicatie voor u is. U kan zich niet veroorloven onbereikbaar te zijn, om welke reden dan ook! Om dit te garanderen kan Licom u een extra zekerheid aanbieden onder de vorm van een Service Overeenkomst.
Dit zijn de type verschillende Service Overeenkomsten:
- Bronze (standaard & kosteloos)
- Silver
- Golden
De Silver en Golden Service Overeenkomst bieden u als klant volgende voordelen:
- Voorrang bij telefonische bereikbare helpdesk
- Gratis remote interventies
- Gegarandeerde responstijd van 4 of 8 werkuren bij hoogdringende pannes (afhankelijk van het type contract Silver of Gold)
- Binnen het operationeel houden van uw systeem zijn alle kosten van werkuren, verplaatsing en wisselstukken inbegrepen + kosteloze vervanging van telefoontoestellen en onderdelen
- Verlenging van de garantie van apparatuur gedurende de contractperiode
- Jaarlijkse update van de firmware
Voor verdere toelichting over de Service Overeenkomsten, contacteer ons.